La solitudine del tennista più che un monologo è un tentativo di dialogo, anche se che resta senza risposta
Ma il suo continua a essere è un dialogo senza risposte
Sulla scena c’è un tennista, solo; gioca contro un avversario che in realtà non si vede e mai si sente; forse è dietro le quinte e di lui nulla si sa, se non ciò che il tennista in scena racconta di lui. Con il suo avversario, il tennista parla, discute, ricorda, si arrabbia, per poi sfidarlo, deriderlo, accusarlo, minacciarlo. Ma il suo continua a essere è un dialogo senza risposte. E allora il nostro tennista gioca anche la carta di coinvolgere il giudice di gara e il pubblico: interlocutori prediletti, eppure invisibili (nel caso del giudice) o troppo distanti per poter interloquire con lui (il pubblico). Questi messaggi lanciati al vuoto, queste domande senza riposta, questo racconto di sé, che cerca complicità e reazioni, ricostruiscono la storia tragicomica di un tennista nato con “la fortuna di odiare il tennis e la sfortuna di avere il talento di un campione”. Non avrebbe mai voluto giocare a tennis, lui, se non lo avessero costretto e così facendo non avesse scoperto di avere un talento fuori dal comune…
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E alore o capis dut, dret e ledrôs, vonde e non avonde
E cusì o ven fûr da la doce e voi fûr tal scûr da la sere, di chês lustris, clipis di vierte, lizeris, che tu rivis a viodi plui lontan di cuant che al è dì e tal cjâf tu âs une musiche; ti si è piade tal cjâf di bessole, migo tu le âs sielzude tu, come se il juke box al si fos piât di bessôl. E intant che tu sivilis chê musiche (fischia! La musica è la stessa della suoneria?), lôr a son propite li, sot dai tiei voi. Jê dome un tic poiade intor di un arbul, un tei, mi pâr, lui che la sburte pene un pôc cuintri. Jê e je alexia, lui chel cudumar dal fi dal paron. Jê la cognòs: no disarès une biele, casomai une che cuant che ti cjale a ti impie … ogni joibe ven a viodi lis partidis al campo di tennis e va ator di un campo a chel altri e jo mone di stupit mi eri metût tal cjâf che e vignis li par impiâmi, par viodi il gnûf fenomeno dal tennis, par viodi trop che o eri brâf e magari ancje biel. E cumò invezit e je li che e supe il lavri dal cudumar. E alore o capis dut, dret e ledrôs, vonde e non avonde. Tu vincis a tennis, ma no tu sês a vonde brâf par vinci fûr dal campo. No soi a vonde par jê. Cui soio jo? Un fi disgraciât, cence pari e che par lavorâ al à di fâ fente che a i plasi il tennis. E dut il ledrôs lu capis dopo, doi dîs prime dal torneo, cuant che il paron mi clame ta il so ufizi, al siare la puarte e a mi dîs ancjemò che “sei bravo bravissimo ma non abbastanza” e jo alore o cjati il coragjo di dî non capisco e lui al mi fâs capî dut: “non puoi essere abbastanza bravo per battere mio figlio. Se vinci perdi il posto. Tutto qui.” E jo alore o capis dut. O capis che a mi tocje pierdi cuintri di un fighetut bon di nuie. No soi migo stupit, le vevi za nasade, ma no crodevi che so pari al rivàs a tant. E a mi rugnave ancje di pierdii denant di alexia. Che magari a cambiave idee e il lavri lu supave a mi .